Retail

Waarom echte merken vandaag de dag echte ruimtes nodig hebben

De beelden van de massa die naar de opening van het nieuwe Westfield winkelcentrum in het Hamburgse Überseequartier stroomde, spraken boekdelen. Meer dan tweehonderdduizend bezoekers in één weekend. Een prestatie die geen enkel algoritme kan nabootsen. Hoe persoonlijk of data-geoptimaliseerd digitale campagnes ook mogen zijn, mensen verlangen...

bezig met laden...

BusinessMember

Cool Investments: MS Mode verstevigt positie, America Today krimpt verlies

Cool Investments geeft inzicht in de cijfers van portfoliomerken America Today en MS Mode. De twee merken hebben beide een kleine omzetgroei genoteerd in het boekjaar 2024, zo blijkt uit een bericht van het bedrijf. Onderaan de streep laten de twee merken wel een ander resultaat zien. MS Mode heeft de meeste netto-omzet binnengehaald in het...

bezig met laden...

Mode

Identiteitscrisis NYFW: Amerikaanse ontwerpers kiezen voor Europa

Steeds meer Amerikaanse ontwerpers kiezen ervoor om hun collecties te tonen in grote Europese steden, in plaats van in de Verenigde Staten. Ze hopen hiermee hun merkbekendheid te vergroten, een breder klantenbestand te bereiken en hun toekomstige winst veilig te stellen. Maar wat is de impact hiervan op NYFW? Steven Kolb, CEO en directeur van de...

bezig met laden...

BusinessMember

Waarom PostNL inzet op ‘slimme bezorging’: pakketautomaten en ‘best day delivery’ in de lift

De norm in e-commerce en bezorgingswereld was lange tijd de zo snelst mogelijke bezorging van een pakket. ‘Next day delivery’ werd de lieveling, maar zorgde daarmee wel voor druk op distributiecentra, bezorgservices en op de weg. Echter komt er steeds meer aandacht voor flexibele bezorgopties en ‘best day delivery’. PostNL heeft vandaag...

bezig met laden...