• Home
  • V1
  • Leads
  • Dyanne geeft kledingadvies op Wehkamp.nl

Dyanne geeft kledingadvies op Wehkamp.nl

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Leads

Wehkamp heeft een overeenkomst gesloten met Dyanne Beekman. Het gaat om een samenwerking voor de langere termijn waarbij de imagostyliste online persoonlijk advies gaat geven aan klanten van Wehkamp.nl. Deze week start Wehkamp met een pilotactie. Drie consumenten

die voor 20 oktober minimaal 75 euro aan damesmode besteden op de webshop van Wehkamp, maken kans op een remake door Dyanne Beekman inclusief kleding-, haar- en make-up advies. Over de manier waarop de samenwerking na deze actie wordt voortgezet, wil Wehkamp nog niets zeggen. Wel is duidelijk dat het om een intensieve samenwerking gaat en Wehkampklanten persoonlijke kledingadviezen gaan krijgen van de populaire imagostyliste.

Volgens een woordvoerster van het thuiswinkelbedrijf passen beide partijen goed bij elkaar omdat zij zich op een vergelijkbare doelgroep richten; vrouwen tussen 25 en 49 jaar. Bovendien wordt de dameskledinglijn die Beekman voor C&A ontwikkelt ook al via Wehkamp.nl verkocht.

Wehkamp heeft net zelf een ingrijpende remake achter de rug. De website en de catalogus zijn compleet vernieuwd ten einde los te komen van het oubollige imago dat aan het bedrijf kleefde. Dat is gelukt. De reacties zijn zeer positief en gevraagd naar de resultaten sinds de remake zegt de woordvoerster dat de targets "ruimschoots" worden gehaald. In de top-100 van thuiswinkelorganisatie Thuiswinkel.org staat Wehkamp op 3, direct na reisorganisaties Transavia en Tui.

Foto: Dyanne Beekman en Roelof Jousma van Wehkamp

Dyanne Beekman
Wehkamp