Mensen |BREAKING

Belgische ontwerper Dries van Noten stapt op

Belgische ontwerper Dries van Noten legt zijn taak als creatief directeur bij zijn eigen gelijknamige modehuis neer. Dit nieuws bevestigt hij tegen nieuwsplatform WWD. Dit artikel wordt aangevuld.

bezig met laden...

Beurzen

Texhibition Istanbul richt zich op denim en een verschuiving naar een hoger marktsegment

Van 6 tot 8 maart 2024 bracht Texhibition Istanbul 25.752 bezoekers uit 112 landen en 560 exposanten van stoffen en accessoires voor de SS25-collecties samen. De vijfde editie van de beurs bood de gelegenheid om de belangrijkste materialen te ontdekken die door Turkse bedrijven worden geproduceerd, maar ook een nieuw gedeelte op de beursvloer...

bezig met laden...

Business |Interview

Q&A met Decathlon’s CDO Jimena Almendares over de digitaliseringsslag

Decathlon ging terug naar de tekentafel en zette een nieuwe visie op papier. De Franse sportmoderetailer wil zich verder ontwikkelen als ‘multi-specialist-company’ onder het motto ‘Move People Through The Wonders of Sports’. Onderdeel van de nieuwe strategie is digitalisering. FashionUnited sprak tijdens de strategielancering in Parijs met Chief...

bezig met laden...

Business

Zalando’s heilige graal: Inspiratie, e-commerce en amusement samenbrengen

“Wat ons in het verleden succesvol heeft gemaakt, zal ons in de toekomst ook succes leveren” - met deze woorden opende co-CEO Robert Gentz de persconferentie voor de bekendmaking van de nieuwe strategie van de Duitse online retailer Zalando. Zalando presenteerde vorige week, samen met de jaarresultaten van 2023, zijn nieuwe bedrijfsstrategie...

bezig met laden...

Meer nieuws