Business

Toch een nieuw hoofdstuk voor Perfectly Basics, overgenomen door familiebedrijf Lutz

Perfectly Basics gaat verder onder de vleugels van familiebedrijf Lutz. Waar Perfectly Basics in eerste instantie in de zomer van 2025 stopte, wordt de naam en het logo nu overgenomen door Lutz, zo melden de twee partijen in een persbericht. “Perfectly Basics heeft altijd gestaan voor tijdloze stijl, hoogwaardige basics en persoonlijke aandacht,...

bezig met laden...

Member
Mode

Activewear-onderzoek: Zo spreken merken Gen Z, millennials en Gen X succesvol aan

Activewear is kleding die gewaardeerd wordt om haar functionele eigenschappen. De kleding is vaak gemaakt van rekbare, duurzame en vochtafvoerende materialen. Het doel is bewegingsvrijheid voor sport- en buitenactiviteiten. In tegenstelling tot sportswear ligt bij activewear de nadruk op comfort. Ook de mogelijkheid om de kleding niet alleen...

bezig met laden...

Retail

In beeld: Amsterdams merk Applied Art Forms opent eerste winkel

Een nieuwe speler in de Nederlandse winkelstraat: Applied Art Forms heeft een eerste winkel geopend. Het Amsterdamse merk heeft zijn intrek genomen in een oud Vanilia-pand op de Utrechtsestraat in Amsterdam. Applied Art Forms-oprichter Guy Berryman noemt het niet alleen een ruimte voor retail, maar ook een ‘culturele hub voor de creatieve...

bezig met laden...

Mode

Olivier Rousteings Balmain: een nalatenschap tussen catwalk en social media

Meer dan een decennium lang stond Olivier Rousteing in het middelpunt van een mode-universum dat hij had gerevolutioneerd. Een wereld waar luxe en popcultuur samenkomen en waar Parijse ambacht en digitale zichtbaarheid elkaar ontmoeten. Met zijn vertrek bij Balmain na in totaal zestien jaar, waarvan veertien als creatief directeur, eindigt niet...

bezig met laden...