Business

KVK: Ondernemers bewust van risico verstoringen, maar concrete actie blijft achter

Ondernemers zijn zich steeds vaker bewust van de mogelijke gevolgen van grootschalige verstoringen, maar zetten nog onvoldoende stappen om hun bedrijfscontinuïteit te waarborgen. Dat blijkt uit onderzoek van de Kamer van Koophandel (KVK) onder 2070 ondernemers naar de weerbaarheid bij uitval van elektriciteit, internet, logistiek of...

bezig met laden...

Member
BusinessMember

Mode stapt af van de hype: consumenten eisen authenticiteit

De langdurige afhankelijkheid van de mode-industrie van spektakelmarketing voelt achterhaald. Waarnemers in de sector zien een geleidelijke maar onmiskenbare verschuiving in de manier waarop luxemerken zich presenteren. Deze verschuiving is gedreven door veranderende consumentenverwachtingen en een afkoelende wereldmarkt. Veranderingen in...

bezig met laden...

Business|CEO-Interview Member

Stylein terug in de internationale groothandel: ‘We moesten eerst onze thuismarkt opbouwen’

Sinds de oprichting in 2001 in New York is het Zweedse label Stylein uitgegroeid van een jong idee tot een internationaal gewild merk. Oprichtster Elin Alemdar is niet alleen verantwoordelijk voor het ontwerp, maar ook voor de strategische richting, de collectieontwikkeling en de merkcommunicatie. Samen met partner Ulrika Fohgelberg Nordén, die...

bezig met laden...

Retail|REPORTAGE

Winkelstraat onder de loep: het geheim van de Sassenstraat in Zwolle

Slenterend door de oudste straat van Zwolle voel je de geschiedenis op elke straathoek. De Sassenstraat, vernoemd naar de iconische Sassenpoort, combineert monumentale panden met een eigentijdse, creatieve vibe. Smalle stoepen, glas-in-loodramen en karakteristieke winkelpanden vormen het decor voor een unieke mix van mode, vintage, lifestyle en...

bezig met laden...