Business

Verlies Wehkamp Retail Group verder toegenomen in boekjaar 2024-2025

Het moederbedrijf van online platform Wehkamp, Kleertjes.com en Union River heeft in het boekjaar 2024-2025 het verlies zien toenemen en de omzet verder zien teruglopen. De grote toename van het verlies wordt echter toegeschreven aan eenmalige posten. Zonder deze eenmalige posten zou het verlies relatief gelijk liggen met een boekjaar eerder, zo...

bezig met laden...

Member
BusinessMember

Patagonia publiceert eerste Impact Report: “We zijn nog steeds een ‘work in progress’”

Outdoormerk Patagonia, vaak genoemd als voorbeeld in duurzaamheid, publiceert na ruim een halve eeuw succesvol zakendoen voor het eerst een volledig impactrapport. De titel, Work in Progress Report 2025, is goed gekozen: het 130 pagina’s tellende document toont zowel de vorderingen als de mislukkingen van het merk dat zegt “in business” te zijn...

bezig met laden...

Business|Interview Member

Van Californië naar Europa: hoe Calle Del Mar een handgemaakt merk opschaalt zonder in te boeten op vakmanschap

In de snel evoluerende luxemarkt van vandaag zet Calle Del Mar in op vakmanschap, niet op snelheid, om de volgende generatie Europese consumenten te overtuigen. Het Californische knitwear-label betreedt de markt niet alleen voor nieuwe retailers, maar ook om aan te sluiten bij een regio die ambacht nog steeds beschermt en erin investeert. Voor...

bezig met laden...

BusinessMember

BasicNet neemt Woolrich over

Woolrich wordt onderdeel van het merkenportfolio van het Italiaanse BasicNet. Het bedrijf, al eigenaar van de merken Kappa, Robe di Kappa, K-Way, Superga, Sebago en Briko, heeft een overeenkomst bereikt voor de overname van het merk Woolrich. Dit historische Amerikaanse merk, opgericht in 1830, staat symbool voor authenticiteit, kwaliteit en...

bezig met laden...

The current version of your browser is not supported. Some of the features of the website won't work. You can resolve this issue by updating your browser.