Business|Interview Member
AI in Fashion: Hoe Hunkemöller AI inzet voor klantinzicht, prijsoptimalisatie en winkelclustering
Artificiële intelligentie (AI) verandert de mode-industrie in hoog tempo. Terwijl sommige bedrijven afwachten, zetten andere gedurfde stappen vooruit. In dit zesde deel van de serie ‘AI in Fashion’ spreekt FashionUnited met Gordon Smit, technologiedirecteur van het lingeriebedrijf. 1. Hoe kijk je naar AI? Waarvoor zet Hunkemöller kunstmatige...
bezig met laden...
Mensen
De kerstborrel anno 2025: tijd voor een volwassen upgrade
Weet je nog? Het ouderwetse kantoor-kerstfeest: glitterjurken die al vroeg scheef hangen, een foute kersttrui die ineens te warm wordt, prosecco die rijkelijk vloeit en een champagnetoren die wankelt alsof ’ie ieder moment met personeel en al instort. De volgende ochtend: een bonzend hoofd, zwarte gaten in je geheugen en een voicemail van je...
bezig met laden...