Business|Interview

Van bralette tot ‘Whateverwear’: Marloes Hoedeman over het nieuwe hoofdstuk van Love Stories

Een nieuw hoofdstuk in het verhaal van Love Stories. Op 1 september, tijdens Amsterdam Fashion Week, lanceerde het Nederlandse merk een ready-to-wear collectie op verzoek van de eigen community. ‘Whateverwear’ is wat de klant wil dat het is en moet uitnodigen om te spelen met kleding, zo vertelt Love Stories-oprichter Marloes Hoedeman enkele...

bezig met laden...

Member
Mode|MARKETING

Trouwjurk, sneakers, parfum en nu diamanten: Zeeman neemt opnieuw prijsverschillen onder de loep

Zeeman has done it again. De oerhollandse discounter heeft een nieuw item gevonden om de prijs van te onderzoeken. Dit keer gaat het om diamanten, lab grown diamanten om precies te zijn. Zeeman kreeg het voor elkaar om een lab-diamant hanger te maken voor 29,99 euro. Diamanten hebben een luxe imago. Natuurlijke diamanten zijn gevormd gedurende...

bezig met laden...

Mensen

Naast nieuwe eigenaar nu ook CEO Van Lier: Dit is ondernemer Nick de Ronde Bresser

Van Lier leeft verder. Het schoenenmerk is gered door drie nieuwe geldschieters en het meerderheidsbelang van het bedrijf gaat naar ondernemer Nick de Ronde Bresser. In een kort statement wordt hij nu ook aangekondigd als de nieuwe CEO van het schoenenbedrijf, plus uitvoerend bestuurder. Voormalig eigenaar en CEO Geert van Spaendonck wordt...

bezig met laden...

Business|ACHTERGROND Member

Verkoopt duurzaamheid echt? De complexe realiteit achter consumentengedrag

Duurzaamheid blijft voor veel consumenten een belangrijk aspect bij de overweging van een nieuwe aankoop - tot het moment van aankoop aanbreekt. De aanhoudende kloof tussen wat consumenten zeggen te willen en wat ze daadwerkelijk doen, kan de acceptatie van duurzame praktijken belemmeren - maar ligt het echt aan de consumenten? Duurzaamheid en...

bezig met laden...