Business|Interview

Buro Hause zet koers naar de toekomst: Belgische uitbreiding en moderne PR als speerpunten

Laurèl Bodenhorst Meyer staat sinds ruim een jaar aan het hoofd van communicatiebureau Buro Hause. Onder haar leiding is het bureau aan een nieuw hoofdstuk begonnen met onder andere een nieuwe naam en recent een team in België. De topvrouw vertelt over de beslissing om het communicatiebureau over te nemen, de toekomst van marketing en wat er nog...

bezig met laden...

Member
Retail

Waarom Cost Per Wear effectiever is dan milieuclaims voor mode

Al ongeveer vijf jaar kijken milieuactivisten en modeprofessionals met ontzetting naar de wachtrijen bij de opening van elke pop-up store van Shein. Campagnes en acties over de milieuschade van de fast fashion-gigant lijken het succes van deze speler, die vooral verleidt met lage prijzen, niet te temperen. Maar aangezien het financiële argument...

bezig met laden...

Business|Interview Member

Opschalen in Europa en productie hervormen: medeoprichtster en nieuw bestuurslid van Unspun over de groeiplannen

Innovator Unspan zet met de benoeming van Chris Blakeslee tot lid van de raad van bestuur de wereldwijde ambities kracht bij. Deze stap valt samen met de plannen van het bedrijf om zijn afvalarme 3D-weeftechnologie in Europa op te schalen als onderdeel van de volgende groeifase. Hiermee wil Unspun het traditionele toeleveringsketenmodel...

bezig met laden...

BusinessMember

Ondergoedmerk A-dam start door onder Luxor Fashion Group

Nederlands merk A-dam zal een nieuw hoofdstuk schrijven en zal dit doen onder de Luxor Fashion Group. De overname wordt in een persbericht bekendgemaakt. Luxor is de eigenaar van swimwear- en kledingmerk Shiwi. Eind september meldde de curator in de zaak al dat er tientallen geïnteresseerde partijen waren die het failliete A-dam door wilden...

bezig met laden...