Beurzen|CEO-interview

Een kijkje in Amsterdam: de plannen van de nieuwe medeorganisatoren van ISPO

Veel discussie in de Duitse sportswear-branche over het lokale beurslandschap na de bekendmaking dat de ISPO München verlaat. De herstructurering is het gevolg van een nieuw opgerichte joint venture tussen Messe München GmbH (hierna MMG) en de Britse beursorganisator Raccoon Media Group. Door deze samenwerking verhuist de vakbeurs voor...

bezig met laden...

Member
BusinessMember

On blijft op recordkoers in derde kwartaal

De Zwitserse sportartikelaanbieder On Holding AG behaalt in het derde kwartaal van het boekjaar 2025 nieuwe recordresultaten en overtreft de marktverwachtingen. Gezien de sterke dynamiek verhoogt het management op woensdag de jaarprognoses opnieuw. In de periode van juli tot september bedraagt de omzet 794,4 miljoen Zwitserse frank (858,9...

bezig met laden...

Retail|Interview

In een veranderende resellmarkt zet Labellov in op persoonlijke service en gecontroleerde groei

Luxe reseller Labellov maakt grote stappen. Het bedrijf kondigde recent de overname van Designer Wish Bags aan en de komst van nieuwe CEO Babs Van de Mierop. “We hebben ambitieuze groeiplannen”, zo vertelt de kersverse topvrouw. Hoe kijkt Labellov naar de resellmarkt en welke plek ziet het bedrijf voor zichzelf? Labellov is allang geen start-up...

bezig met laden...

Business|Interview Member

AI in Fashion: Hoe Torfs AI gebruikt voor merchandise en slimmer afprijzen

Artificiële intelligentie (AI) verandert de mode-industrie in hoog tempo. Terwijl sommige bedrijven afwachten, zetten andere gedurfde stappen vooruit. In dit vierde deel van de serie ‘AI in Fashion’ spreekt FashionUnited met Stijn de Knop, operationeel en financieel directeur van het Belgische schoenenbedrijf Torfs. 1. Hoe gebruikt Torfs...

bezig met laden...