Business

Tweedehands: hoe doorverkoop nieuwe klanten aan kan trekken

Na jaren van groei, gedreven door online adverteren en sociale media, bereiken merken nu een financieel keerpunt met de hoge kosten voor klantenacquisitie. Volgens Datareportal en Statista is de prijs van een conversie via Meta Ads tussen 2021 en 2024 met 61 procent gestegen, terwijl die van Google Ads met 44 procent toenam. Tegelijkertijd daalt...

bezig met laden...

Member
Beurzen|CEO-interview Member

Een kijkje in Amsterdam: de plannen van de nieuwe medeorganisatoren van ISPO

Veel discussie in de Duitse sportswear-branche over het lokale beurslandschap na de bekendmaking dat de ISPO München verlaat. De herstructurering is het gevolg van een nieuw opgerichte joint venture tussen Messe München GmbH (hierna MMG) en de Britse beursorganisator Raccoon Media Group. Door deze samenwerking verhuist de vakbeurs voor...

bezig met laden...

BusinessMember

On blijft op recordkoers in derde kwartaal

De Zwitserse sportartikelaanbieder On Holding AG behaalt in het derde kwartaal van het boekjaar 2025 nieuwe recordresultaten en overtreft de marktverwachtingen. Gezien de sterke dynamiek verhoogt het management op woensdag de jaarprognoses opnieuw. In de periode van juli tot september bedraagt de omzet 794,4 miljoen Zwitserse frank (858,9...

bezig met laden...

Retail|Interview

In een veranderende resellmarkt zet Labellov in op persoonlijke service en gecontroleerde groei

Luxe reseller Labellov maakt grote stappen. Het bedrijf kondigde recent de overname van Designer Wish Bags aan en de komst van nieuwe CEO Babs Van de Mierop. “We hebben ambitieuze groeiplannen”, zo vertelt de kersverse topvrouw. Hoe kijkt Labellov naar de resellmarkt en welke plek ziet het bedrijf voor zichzelf? Labellov is allang geen start-up...

bezig met laden...