De Inkoopdag bezoekersinfo

dinsdag 08 april 2014

Op 14 april start om 10.00 de tweede editie van De Inkoopdag X The Buyersday.

De tweede editie is ten opzichte van de eerste editie, groter van opzet en volwassener geworden. Met een eigen shuttle service om inkopers van nabijgelegen parkeerplaatsen naar de Amsterdam Studio's te vervoeren, meer en betere videosystemen, hoogwaardige geluidstechniek en professionele verlichting worden de belangrijke pijnpunten van de eerste editie aangepakt.

Toch blijft De Inkoopdag trouw aan het concept van een mid-season fast fashion beurs, waar de producten en bedrijven in het spotlicht staan. Daarom ook nu weer herkenbare, uniforme stands.

De routering is in de Amsterdam Studio's anders aangepakt met een duidelijke opzet waarbij ieder aanbieder gelijke kansen heeft om in contact te komen met bezoekers.

Vandaag presenteert De Inkoopdag X The Buyersday op de Nederlandse website een selectie merken die deelnemen aan deze editie van de unieke jonge beurs. Klik hier voor de brandlist van De Inkoopdag X The Buyersday.

Deze editie zijn er veel nieuwkomers zoals onder andere: Radical, Mavi, Sisters Point, Time for Wood, Jacky Luxury, Dean Rich, Bloomings, Cheap Monday, Uzurii, American Outfitters, Silvian Heach, Kontatto, Emmy Design, Louen, the Label, Sparkz, B-Loved, 4Ever with Everyone, Muchachomalo, All About Eve, American Vintage, Candy for Richman, Nokian, Angel&MaClean, Blaest, Young, Wild & Free, Lightning Bolt, Tokyo Laundry, Fliex, Anticulture, Wrangler, Armed Angels, Tee Trend, Fifty Four, Storm and Marie, Little Mistress, Shiwi, The Ragged Priest en Minnetonka.

Uiteraard zijn er ook veel standhouders van het eerste uur van de partij, zoals: Gsus, Cuckoos Nest, Zumo, Mads Norgaard, Josh V, Icon Brand, Pure White, Fat Moose, Komono, Native Youth, Lofty Manner en Eden Schwartz

Opvallend is dat zowel de bekende grotere partijen als bijzondere kleinschalige organisaties en frisse merken en agentschappen uit het buitenland zich aan hebben gesloten bij dit initiatief. Een logisch gevolg van het feit dat dit de enige beurs is gericht op fast fashion handel halverwege het seizoen.

Deze ontwikkelingen in combinatie met innovaties zoals het online groothandel platform The Buyersday 365, die kosteloos te gebruiken is door inkopers, maken van De Inkoopdag X the Buyersday een evenement dat het bezoeken waard is voor inkopers die grip op hun zaken willen krijgen en houden.

U kunt als lezer van dit artikel kosteloos een gratis toegangskaart aanvragen om de beurs op 14 april in Amsterdam te bezoeken.

KAARTJE RESERVEREN



Wilt u met uw merk deelnemen aan De Inkoopdag X The Buyersday? Neem dan nu contact op. Er zijn nog enkele standplaatsen beschikbaar. U kunt tot 14.00 woensdag 9 april 2014 een aanvraag doen via het online aanmeldingformulier. Heeft u vragen? Stuur dan een mail naar Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken of bel onze accountmanagers.

Doron | email: Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken | +31681925333
Erwin | email: Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken | +31653569772
Robbert | email: Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken | +31645534088


Bent u werkzaam voor de pers en wilt u De Inkoopdag X The Buyersday bezoeken of heeft u vragen?

Neem dan contact op met Orlando | email: Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken | +31644813051

Vragen? Mail ze naar Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken
Het team van De Inkoopdag