ISPO Gold Award voor Apps4Fashion

dinsdag 08 januari 2013

it suits IT is Gold Winner 2013 geworden van de ISPO Award in de categorie Mobile App. De elfkoppige internationale jury – met branche experts van o.a. Reebok, Puma en The North Face beoordeelde Apps4Fashion op basis van een case met Brunotti.

Arne Arens, General Manager van The North Face EMEA en jurylid van de ISPO Awards: “We hebben gekozen voor Apps4Fashion als Gold Winner, omdat dit een zeer innovatieve B2B app is. Merken, groothandels -en in het bijzonder hun salesmensen- kunnen op een unieke en aantrekkelijke wijze profiteren van een efficiëntere en volledig geautomatiseerd verkoopproces. Het integreert volledig met de voorraadinformatie uit het ERP systeem en heeft het orderproces is gemakkelijk. En het allermooiste is dat het voor zowel grote als voor kleine merken een perfecte verkooptool is.”

“Bedrijven in de creatieve sector leveren belangrijke diensten voor de sportbranche.”, zegt Tobias Gröber, Head of Business Unit Consumer Goods Exhibitions van Messe München GmbH. Hij is van mening dat zij voor een groot deel invloed hebben op de markt. “Deze bedrijven bieden nieuwe perspectieven, verbinden emotie aan de producten en krijgen de aandacht uit de markt met hun unieke en creatieve concepten. Deze inspanningen moeten worden erkend en daarom is de marketing & communicatie toegevoegd aan de ISPO Awards”.

Brunotti en it suits IT werken, in samenwerking met meer fashionbedrijven en App ontwikkelaar Apptitude B.V., continu aan de verdere ontwikkeling van Apps4Fashion. De tool is gekenmerkt door gemak, toepasbaarheid en relevantie en door nauwe samenwerking met klanten worden deze kenmerken gewaarborgd. De award uitreiking zal plaatsvinden tijdens ISPO 2013, van 3 t/m 6 februari a.s. in München.

Over de ISPO Awards
De ISPO Award heeft zich inmiddels ontwikkeld tot het kwaliteitsmerk voor de beste en meest innovatieve producten, die het potentieel hebben om de sportmarkt verder vorm te geven. Met ingang van 2013 ligt de nadruk niet alleen meer op producten, maar wordt er ook een spotlight gezet op het marketing & communicatie segment. De ISPO Award wordt gezien als award voor trendsetters en pioniers in de sportbranche. De organisatie is in handen van ISPO, wat al ruim 40 jaar het toonaangevende bedrijfsnetwerk voor de internationale sportbranche is. ISPO Munich heeft jaarlijks ruim 2000 exposanten en 80.000 bezoekers uit meer dan 100 landen.

Over Apps4Fashion
Apps4Fashion is een moderne oplossing die de geweldige gebruikersmogelijkheden van de iPad of iPhone integreert met ieder gewenst ERP systeem, zodat de laatste informatie over de collectie en voorraad letterlijk binnen handbereik van de gebruiker is. Apps4Fashion is speciaal ontworpen voor modelabels en groothandels. De app biedt agenten, verkopers en winkeliers direct toegang tot de volledige catalogus, inclusief afbeeldingen, klant specifieke prijzen, voorraden en productdetails. Doordat alle artikelen tot in het kleinste detail te bekijken zijn, is het voor verkopers en vertegenwoordigers niet langer nodig om rond te sjouwen met monstercollecties.

Over it suits IT
it suits IT ontwikkelt voor de fashionbranche gespecialiseerde software oplossingen. Moderne en slimme oplossingen, zoals iPhone en iPad applicaties, B2B en B2C webshops, Sales Portals en ERP software, stellen fashionbedrijven in staat om snel in te spelen op de steeds veranderende vraag uit de markt. De missie van it suits IT is om – door moderne en slimme oplossingen en expertise – mensen in fashionbedrijven te voorzien van de inzichten die zij nodig hebben om hun werk zo efficiënt en effectief mogelijk te doen, en hen daardoor in staat stellen superieure resultaten te behalen. it suits IT is Microsoft Partner met de Gold ERP Competency én de Silver ISV Competency.


www.ispo.com/award
www.itsuitsit.nl