Katoen, Wol, Social en Onderwijs indices in de mode

woensdag 15 januari 2014

Wat is de prijs van katoen en van wol, en hoe heeft deze zich ontwikkeld? Wie zijn de rijkste mensen in de mode-industrie? Welk modebedrijf heeft de meeste volgers op Twitter? Wat is het meest populaire modemerk op Facebook? Is er een overzicht beschikbaar van modescholen en mode-programma's?

Verslagen over de katoen en wol prijs bevatten belangrijke informatie voor modeprofessionals. In Fashion Industry Insights 2013 kan handige informatie over beide onderwerpen gevonden worden.

Social media en onderwijs in de mode

Tegenwoordig is social media één van de indicatoren van het succes van een merk. Gezien de inspanningen van de grote merken, lijkt het erop dat het vooral in de mode belangrijk is om een relatie met consumenten op te bouwen en een ‘likeable’ merk te creëren. In Fashion Industry Insights 2013 zijn indexen opgenomen die de statistieken van de meest succesvolle merken op Facebook en Twitter weergeven. Een andere lijst die is opgenomen in Fashion Industry Insights 2013 is de Top200 Richlist. Er is veel geld te verdienen in de mode, de mensen die in deze lijst staan zijn daar het levende bewijs van.

Fashion Industry Insights 2013 biedt informatie over het modeonderwijs, zoals de Fashion Schools Facebook Index, en een overzicht van meer dan 70 geselecteerde modescholen. De Katoen, Wol, Social Media en Onderwijs indices, gecombineerd met Mode-industrie Statistieken en de Bedrijven ‘to watch’ in de mode, bieden een uitgebreid en compleet overzicht van de mode-industrie anno 2013, en maken van Fashion Industry Insights 2013 een must voor fashion professionals.


Get the report now