Business|Interview

CEO Han Sterk over Norah’s merktransformatie: ‘We gaan de vrouw op een voetstuk zetten’

Nederlandse retailer Norah groeit hard. Eind dit jaar zal de teller van het winkelnetwerk op 114 staan. Hoewel groei belangrijk is voor het merk, wordt nu ook extra kracht bijgezet in het vertellen van het merkverhaal. Daarom heeft Norah een rebranding ondergaan. CEO Han Sterk geeft FashionUnited een update. “We hebben de afgelopen jaren vooral...

bezig met laden...

Member
BusinessMember

Inditex daalt in Amerika en Azië, met Zara die de verkoop stagneert en Massimo Dutti in het rood

Madrid – Inditex, het Spaanse modeconcern met merken zoals Zara, Bershka, Stradivarius en Massimo Dutti, heeft vanochtend de resultaten bekendgemaakt van het eerste halfjaar van het huidige boekjaar 2025. Deze periode van zes maanden, eindigend op 31 juli, sloot het bedrijf af met een beperkte omzet- en winstgroei, maar met een afnemende...

bezig met laden...

Mode|Rapport

Vijf manieren waarop luxe tweedehandsverkoop het modelandschap verandert

Terwijl de wereldwijde luxemarkt in 2025 afkoelt te midden van aanhoudende geopolitieke en economische turbulentie, blijft de markt voor luxe tweedehandsverkoop snel groeien. Gedreven door een gezonde vraag naar tijdloze merken, brengt het 2025 Resale Report van The RealReal, de grootste online marktplaats voor geverifieerde tweedehands...

bezig met laden...

Mensen|CEO-Profiel Member

Luca de Meo: De autoveteraan die Kering nieuw leven moet inblazen

De toppositie bij luxe concern Kering is gewild, maar staat momenteel ook als geen ander in de schijnwerpers van de mode-industrie. Vanaf volgende week bekleedt Luca de Meo deze rol. Een blik op zijn cv laat zien dat de voormalige auto-CEO niet alleen gevoel voor merken heeft, maar ook een zwak voor creatieve ideeën en stijlvolle pakken. Passie...

bezig met laden...