Wehkamp start samenwerking met America Today en Coolcat

woensdag 05 februari 2014

Door de handen in één te slaan met Coolcat en America Today wil Wehkamp.nl een jongere doelgroep bereiken. Vanaf vandaag zijn de collecties van de modeketens te koop via het online warenhuis uit Zwolle.

"We hebben afgelopen jaar ons kinder- en jongerenassortiment uitgebreid door goede samenwerkingen en introducties van nieuwe merken. Met deze samenwerking met de nummer drie van de markt breiden we ons aanbod voor kinderen, jongeren en studenten sterk uit, verstevigen we onze positie en zijn er volop kansen om verder door te groeien," aldus Arjan Kroes, manager strategische allianties bij Wehkamp.nl.

"Via de 135 winkels van CoolCat en de 70 winkels van America Today bedienen we een enorm breed publiek in de leeftijd van 6 tot 25 jaar. Een doelgroep die zich naast het winkelen in de stadscentra meer en meer online oriënteert. Dan is het belangrijk als merk ook online aanwezig te zijn," zegt een woordvoerder van Coolcat en America Today - beide ketens horen bij Excellent Retail Brands van Roland Kahn - in een persbericht.