Mode

Identiteitscrisis NYFW: Amerikaanse ontwerpers kiezen voor Europa

Steeds meer Amerikaanse ontwerpers kiezen ervoor om hun collecties te tonen in grote Europese steden, in plaats van in de Verenigde Staten. Ze hopen hiermee hun merkbekendheid te vergroten, een breder klantenbestand te bereiken en hun toekomstige winst veilig te stellen. Maar wat is de impact hiervan op NYFW? Steven Kolb, CEO en directeur van de...

bezig met laden...

BusinessMember

Waarom PostNL inzet op ‘slimme bezorging’: pakketautomaten en ‘best day delivery’ in de lift

De norm in e-commerce en bezorgingswereld was lange tijd de zo snelst mogelijke bezorging van een pakket. ‘Next day delivery’ werd de lieveling, maar zorgde daarmee wel voor druk op distributiecentra, bezorgservices en op de weg. Echter komt er steeds meer aandacht voor flexibele bezorgopties en ‘best day delivery’. PostNL heeft vandaag...

bezig met laden...

BusinessMember

Hype-producten, samenwerkingen en bovenkleding: Dit willen Chinese consumenten

Chinese consumenten worden sinds de pandemie geconfronteerd met een instabiele economie en steeds nieuwe uitdagingen. Dit weerspiegelt zich in hun koopgedrag. Ondanks onzekerheden, zoals het handelsconflict met de Verenigde Staten en de vastgoedcrisis, die de consumenten extra belasten en het consumentenvertrouwen dempen, lijken de particuliere...

bezig met laden...

BusinessMember

Update: Curator wil denimmerk Closed in Hamburg houden

Closed geeft een update over het lopende investeringsproces. Curator Stefan Denkhaus noemt de insolventiesituatie uniek en is optimistisch. Hij ziet veel interesse van potentiële investeerders, zowel nationaal als internationaal. Denkhaus verwacht dat er binnen afzienbare tijd een oplossing met een investeerder komt. Eén ding staat voor de...

bezig met laden...