A Fish Named Fred zwemt lekker door!

Het merk dat inmiddels in 15 landen verkrijgbaar is brengt voor de zomer van 2015 een palet aan colberts die perfect aansluiten bij het frisse kleurrijke beeld van de hemden, tees en polo’s. Met de zelfontworpen prints weet het merk zich goed te onderscheiden.

De kerngetallen van het merk zijn in zowel het jeans- als casual segment bovengemiddeld. Het merk dat drie jaar geleden startte als shirt collectie, is inmiddels uitgegroeid tot een totaalconcept waarvan het shirt nog steeds een belangrijk onderdeel is.

Voor het succes van A Fish Named Fred zijn verschillende redenen aan te wijzen: Dit is een heel goede tijd om met vernieuwing aan te komen. Daarnaast biedt A fish named Fred kleding voor mensen die minder luidruchtige items willen dragen en die de voorkeur geven aan detail. Ook is de prijs-kwaliteitverhouding goed. hemden gaan vanaf € 69,95 winkel verkoop, polo’s vanaf € 59,95 en tees vanaf €34,95.

De colberts zullen in prijs variëren van € 159,95 tot €199,95 winkel verkoop.

Door het frisse en kleurrijke beeld zijn de collecties bovendien onderscheidend. Wanneer de retailer aandacht en tijd besteedt aan het op de juiste wijze plaatsen van de collectie in de winkel, dat helpt in de verkoop. Het is volgens ook belangrijk A Fish Named Fred niet te beschouwen als een hemdenmerk, maar het tussen de mannenmode en de jeansafdeling te positioneren. “Het is zaak dat we wegblijven van de strakke hemden afdeling; dat zijn we niet.”

A fish named Fred zal aanwezig zijn op de Panorama in Berlijn (Hal 3) , van 8 tot en met 10 juli 2014 en op de Modefabriek, op 13 en 14 juli 2014.