Business

Moed in onzekere tijden: Strategieën voor leiders in de modebranche

De afgelopen twaalf maanden is er veel gewisseld van positie. Bijna elk modehuis heeft een nieuwe CEO of creatief directeur aangesteld. De mode-industrie staat voor grote uitdagingen: onzekere tijden, de noodzaak om de verkoop te stimuleren, steeds veeleisendere klanten en nieuwe Europese regelgeving die ingrijpende veranderingen vereist. Maar...

bezig met laden...

Member
BusinessMember

NRF 2025: Vier tech-startups die belangrijke uitdagingen in de retail aanpakken

Parijs - Tijdens NRF 2025: Retail's Big Show Europe heeft FashionUnited vier startups geselecteerd uit een brede groep van retailinnovators. De bedrijven maakten deel uit van de Startup Hub met 62 retailtechnologiebedrijven uit 15 landen, evenals een Innovators-showcasegedeelte met meer dan 30 technologiebedrijven. Het evenement van dit jaar,...

bezig met laden...

Beurzen|VERSLAG

Première Vision: Biedt de uitbreiding naar technologie en beauty nieuwe zakelijke kansen?

De sourcingbeurs Première Vision Paris (GL events) heeft voor de editie van september 2025 een ruimte geopend die is gewijd aan nieuwe technologieën, met een expositie van de concurrenten van de Andam Innovation Award 2025, en zich opengesteld voor de beautybranche. Welke zakelijke kansen bieden deze ontwikkelingen voor modeprofessionals?...

bezig met laden...

Beurzen

Modefabriek keert terug naar Vijfhuizen voor komende wintereditie

Expo Greater Amsterdam in Vijfhuizen is bevallen als locatie voor modebeurs Modefabriek. De aankomende wintereditie, op 18 en 19 januari, zal weer plaatsvinden op de locatie, zo blijkt uit een bericht van de organisatie. De januari 2025 editie was de eerste editie die op de beurslocatie plaatsvond. Het was voor het eerst in jaren dat Modefabriek...

bezig met laden...