Business

Vijf jaar na Covid: 6 trends die het consumentengedrag nog steeds beïnvloeden

Vijf jaar na het begin van de pandemie publiceert The Anchor, verbonden aan het platform Placer.ai, een uitgebreid rapport over de consumptiegewoonten na Covid. Op basis van bezoekersaantallen van fysieke locaties in de eerste helft van 2025, vergeleken met 2019 en 2024, identificeert het onderzoek zes diepgaande en blijvende trends. Retail,...

bezig met laden...

Mode

Dit wordt het modenieuws van week 31 2025

Wat er deze week in ieder geval gaat gebeuren? FashionUnited blikt vooruit op het modenieuws van week 31. Hieronder volgen de hoofdpunten uit de redactie agenda in de periode van 28 juli tot en met 3 augustus. Vijf jaar na Covid, zes trends die nog steeds het consumentengedrag herdefiniëren Nu we de symbolische grens van vijf jaar sinds het...

bezig met laden...

BusinessMember

LVMH's luxe schommeling: Wat gebeurt er als het verlangen afneemt?

Wanneer het grootste luxeconglomeraat ter wereld verkouden wordt, voelt de hele sector de kou. Dat blijkt uit de laatste kwartaalcijfers van LVMH. De verkoop van mode en lederwaren daalde met negen procent, een scherp contrast met de opleving na de pandemie. Het is een realitycheck voor een markt die voortdurend in beweging is. Dit is geen...

bezig met laden...

Retail|ANALYSE

Hoe Saint-Tropez een strategisch centrum voor zomermarketing werd

Een idyllische setting, de Middellandse Zee glinsterend onder de zomerzon, en een ongeëvenaarde bruisende sfeer in de smalle straatjes. Elk jaar is Saint-Tropez niet alleen een droombestemming, het verandert in een experimentele incubator voor de grootste luxehuizen. Deze zomerse bruisende sfeer roept ook vragen op. Hoe behoudt de stad de balans...

bezig met laden...