Retail

Hoe Only & Sons de plek van grote zus Only inneemt in de winkelstraat

Only & Sons, het broertje van Only, is de afgelopen jaren strategisch opgebouwd tot een winstgevend merk, met een duidelijk profiel en een groeiende winkelportefeuille. Waren er rond de coronapandemie nog maar een handjevol Europese filialen geopend, tikt de subketen binnenkort de veertig aan. Enrico Leatemia, sinds drie jaar country manager...

bezig met laden...

ModeMember

Première Vision FW26 Seizoens- & Kleurenrapport

Belangrijkste trends uit het Première Vision FW26 whitepaper: 1. Innovatie en Technologie: Een Nieuwe Koers In een wereld van wereldwijde instabiliteit is onvoorspelbaarheid de nieuwe norm. Innovatie geïnspireerd door de natuur, variërend van biofabricage en regeneratieve materialen tot biotech, wijst op een symbiotische, post-fossiele toekomst....

bezig met laden...

Mode

Belgian Fashion Awards: Brussels talent drukt zijn stempel op het internationale modebeeld

Afgelopen avond stroomde de Antwerpse Boerlaschouwburg vol met allerlei modetypes - professioneel en liefhebbers - voor de achtste en eerste openbare editie van de Belgian Fashion Awards. Het Belgische mode prijzenfeest moet uitwijzen wie de Belgische mode vooruitdraagt op nationaal en internationaal niveau. Met name Brusselse talenten vielen in...

bezig met laden...

Business|Interview Member

AI in Fashion: Modewinkel SKM over zijn AI-gedreven digitale stylist

Artificiële intelligentie (AI) verandert de mode-industrie in hoog tempo. Terwijl sommige bedrijven afwachten, zetten andere gedurfde stappen vooruit. In dit vijfde deel van de serie ‘AI in Fashion’ spreekt FashionUnited met Dominique Somers, zaakvoerder en hoofd inkoop van SKM. Het is een Belgische multibrandretailer: in de 5000 vierkante meter...

bezig met laden...